Кришки і бачки Mercedes-Benz Sprinter,Volkswagen LT/Crafter
Отже, продовжимо знайомство з системою охолодження автомобіля, в черзі у нас такий елемент механізму як кришка радіатора і кришка розширювального бочка.
Кришка радіатора
Решітка складається з:
- Кришка
- Пружин впускного і випускного клапанів
- Впускний клапан
- Випускний клапан
- Стрижень і корпус кришки
Ще радіаторну кришку називають пробкою. Ми вже знаємо, що в кришці є пара клапанів, паровий та повітряний. Паровий утримує тиск в системі, а повітряний забезпечує поступове вирівнювання тиску системи охолодження.
Перевіряти кришку радіатора потрібно, таким чином, природно оглянути її. Якщо при візуальному огляді не виявили тріщин, іржі, корозії або інші вади, значить причина несправної роботи в банальному зносі запчастини. Далі потрібно оглянути пружину, а саме випробувати з яким зусиллям вона стискається. Якщо пружина стискається дуже легко, то подальше використання може привести до серйозних поломок. Після перевіряємо обидва клапана, тут вже знадобитися спеціальний прилад, який допоможе виявити несправність. Якщо перераховані вище проблеми ви не виявили, пора йти в автомагазин за новою кришкою.
Кришка розширювального бочка
Виходячи з того, яка конструкція системи охолодження, пробка розширювального бочка буде або «шматочком» пластмаси або «замудренной» деталлю з клапаном. Основне завдання це регулювання тиску в охолоджувальній системі. У момент поломки цієї деталі технічна суміш буде кипіти або текти, до речі, це найкращий випадок. От найгірший випадок призведе до поломки основних вузлів системи. Головна і обов'язкова умова це вакуум, якщо він порушується, потрапляє повітря і утворюється пробка, що впливає на циркуляцію. У холодну пору року, з-за цієї пробки може погано працювати пічка.