Система охолодження та Патрубки Volkswagen Transporter і Caddy
Коли двигун знаходиться в робочому стані, механізми його посилено розпалюються, це загрожує перегрівом і надалі до поломки автомобіля. Самим доступним охолоджувачем двигуна та його складових є вода, але у неї є вагомі недоліки. Перший недолік-це корозія металу при використанні води і другий вона замерзає при мінусовій температурі. Якщо використовувати воду, то її необхідно кожен раз зливати, коли автомобіль знаходитися у просте. Тому, щоб полегшити життя автовласникам, для охолодження використовують технічну рідину, як тосол і антифриз. Ці рідини характеризуються антикорозійним властивостями і стійкістю до мінусовій температурі до-50С.
Системи охолодження ДВЗ
На сьогоднішній день нам відомо три види системи охолодження ДВЗ:
- Система повітряного охолодження
- Система рідинного охолодження
- Комбінована система охолодження
Повітряні системи охолодження двигуна
Повітряна система проста в експлуатації, спостерігати ви її могли на малооборотних двигунах (мотоцикл, запорожець). Ребра на циліндрах обдуваються повітрям, отже, відбувається охолодження, але величезний мінус перегріву в літній час року. Зараз в сучасних транспортних засобах рідко зустрінеш повітряну систему охолодження.
Системи рідинного охолодження двигуна
Система охолодження з допомогою рідини зустрічається частіше, фактично постійно, тому як вона є в найбільшій мірі ефективної і менш гучної, ніж повітряна. Основні елементи цієї системи це насос, вентилятор, радіатор, термостат, розширювальні бочки, а так само водяна сорочка.
Комбіновані системи охолодження
Комбінована включає в себе обидві вище описані охолоджувальні системи. Основною метою цього винаходу є підвищення ефективності ДВС. В основному цей вид систем встановлюють у транспортних засобах спеціального призначення.
Рівень охолоджувальної суміші необхідно контролювати виключно при заглушеному моторі, так як при нагріванні рідина збільшується в обсязі. Що не дасть вам можливості встановити точний рівень її.